/ Spontaania positiivista palautetta pysäköinnistä? Kyllä, se on mahdollista

Spontaania positiivista palautetta pysäköinnistä? Kyllä, se on mahdollista

Moovy-pysäköintisovellus otettiin Kuopiossa kaksi vuotta sitten käyttöön ydinkeskustan Toriparkissa ja Haapaniemenkadun pysäköintilaitoksessa sekä kadunvarsipysäköinnissä. Sen jälkeen suomalaisen Finnpark oy:n kehittämään Moovyyn luotettiin myös Kuntolaakson pysäköintilaitoksessa, joka palvelee etenkin jää- ja uimahallien käyttäjiä. Yhdellä puhelimeen ladattavalla sovelluksella voi siis Kuopiossa käyttää kaikkia pysäköintitapoja.

Kuva: Kuopion torilla riittää historiaa. Nykyään Toriparkissa pysäköidään Moovy-sovelluksella.

Edellä mainittuja kohteita operoi Kuopion pysäköinti. Toimitusjohtaja Ari Pääkkö pitää Moovya itsestään selvänä ratkaisuna ja jatkumona pitkälle yhteistyölle Finnparkin kanssa.

”Moovy on palvelu, jossa on hinta-laatu-suhde kohdallaan. Pysäköintioperaattorina haluamme olla kärjessä kehityksessä. Pyrimme tarjoamaan käyttäjillemme moderneja helppoja ratkaisuja. Moovy vastasi näihin tarpeisiin.”

”Autoilijoiden näkökulmasta Moovy on erittäin helppo palvelu käyttää. Mistään muusta pysäköintiä koskevasta asiasta en ole urallani saanut yhtä paljon spontaania positiivista palautetta”, Pääkkö kertoo.

Kun puhutaan b-to-b-kumppanien valinnasta, tarjotun tuotteen tai palvelun on lähtökohtaisesti oltava laadultaan hyvä ja sen on täytettävä monia konkreettisia vaatimuksia. Tämä ei kuitenkaan riitä.

”Aivan ensimmäinen asia yhteistyössä on rehellisyys. Arvostan suoraa avointa puhetta”, Pääkkö sanoo.

Moovy ja Finnpark ovat täyttäneet kriteerit.

”He kuuntelevat herkällä korvalla palautetta ja kehitysideoita. Ja kun annamme palautetta, he reagoivat siihen välittömästi ja suoraan.”

Lataa Moovy App Storesta tai Google Playsta, ja sinulla on yksi matkahuoli vähemmän.

Tilaa Moovy-uutiskirje

Tilaa Moovy-uutiskirje, niin pysyt kartalla mm. uusista Moovy-kohteista.