/ ”Asiakaslupauksen pitäminen on kaiken A ja O” – Moovyyn ollaan tyytyväisiä Lahdessa

”Asiakaslupauksen pitäminen on kaiken A ja O” – Moovyyn ollaan tyytyväisiä Lahdessa

Kauppakeskus Trio Lahdessa otti Moovy-pysäköintisovelluksen käyttöön kesän 2020 alussa. Osa lahtelaisista autoilijoista ehti jo odottaa Moovyn käyttöönottoa.

Käteinen jäi Trion parkkihallissa muutoksen myötä pois käytöstä, eli nykyään pysäköinnin voi maksaa joko Moovy-sovelluksella tai pankki- tai luottokortilla.

”Kaikki meni hyvin joustavasti, eikä palautetta juuri tullut, mikä kertoo aina siitä, että homma toimii”, keskuspäällikkö Saara Viento Kauppakeskus Triosta kertoo. ”Käyttöönottoa varmasti myös helpotti, että Moovy oli jo Lahdesta muualta tuttu, ja jotkut olivat sitä toivoneetkin.”

Ratkaisun taustalla oli jo pitkään jatkunut yhteistyö Moovyn kehittäjän Finnparkin kanssa.

”Pysäköinnin uusia  digitaalisia vaihtoehtoja vertailtaessa ei ollut syytä lähteä vaihtamaan, kun tutulla toimijalla oli meidän kannaltamme paras kokonaisratkaisu tarjolla.”

Vienton mukaan Finnpark on ansiokkaasti vihkiytynyt asiakkaan liiketoiminnalliseen näkökulmaan ja nimenomaan asiakkaan toiminnan kehittämiseen. Suomalaisuus oli myös positiivinen valintakriteeri.

”Tiedän Finnparkin toimijat henkilökohtaisesti. He ovat saavutettavissa”, Viento sanoo.

Kuluttaja-asiakkaiden eli autoilijoiden näkökulmasta Moovyn toiminnassa korostuu Viennon mukaan luotettavuus, ja erityisesti alkuvaiheessa, jossa asiakkaat tarkastelevat uusia palveluja ja ominaisuuksia kriittisesti ja ottavat kärkkäästi kantaa ongelmiin.

”B-to-b-näkökulmasta on elintärkeää, että asiakaslupaus pitää. Ja jos tulee ongelmia, ne korjataan nopeasti. Se on kaiken a ja o.”

Lataa Moovy App Storesta tai Google Playsta, ja sinulla on yksi matkahuoli vähemmän.

Tilaa Moovy-uutiskirje

Tilaa Moovy-uutiskirje, niin pysyt kartalla mm. uusista Moovy-kohteista.