Tilaa Moovy-uutiskirje, niin pysyt kartalla mm. uusista Moovy-kohteista.
”Loppuasiakkaasta kaikki lähtee” – Moovyn yrityspalvelu ei unohda perustotuutta
Moovyn yrityspalvelu on tarkoitettu yritysasiakkaille, jotka omistavat tai hallinnoivat pysäköintilaitoksia oman ydinliiketoimintansa ohella. Yrityspalvelu toimii yritysmyynnin jatkeena, jakaa asiantuntemuksensa ja saattaa asiakasyrityksen osaksi Moovy-verkostoa.
Finnparkiin perustettiin Moovyn yrityspalvelu vuoden 2020 lopussa. Siihen kuuluu kolme henkeä: palvelupäällikkö Mika Nyman sekä palveluneuvojat Anna Airasmaa ja Anna Sarkkinen.
Tiimin perusideana on olla projektimyynnin jatke, joka palvelee asiakkaita Moovyn käyttöönoton alkutaipaleella. Yrityspalvelu antaa asiantuntemuksensa asiakkaan käyttöön riittävän pitkään, jotta pysäköinnin palvelut toimivat vaivattomasti asiakkaan omille loppukäyttäjille.
Yrityspalvelu on tarkoitettu esimerkiksi pysäköintihallien eli kiinteistöjen omistajille, kauppakeskuksille ja muille vastaaville pysäköintilaitoksia oman ydinliiketoimintansa ohella hallinnoiville toimijoille.
”Olemme kaikki aloittaneet Finnparkin asiakaspalvelutehtävissä. Meillä on vahva näkemys siitä, miten voimme tehdä pysäköivän asiakkaan arjesta sujuvampaa”, sanoo palvelupäällikkö Mika Nyman.
Yrityspalvelun toinen rooli on tehdä yhteistyötä Moovyn teknisen tuen ja kehitystiimin kanssa. Moovy-sovelluksesta saatu sisäinen ja ulkoinen palaute käsitellään ensin yrityspalvelussa. Palautteita pureskellaan ja käsitellään porukalla koko palvelukehitystiimin kanssa. Kokonaisuuteen kuuluu teknisen toteutuksen lisäksi, palvelumuotoilu ja markkinointi.
Harkinnan ja testauksen jälkeen kehitystiimi lisää uusia hyödyllisiä ominaisuuksia itse Moovy-palveluun. Näin asiakkailta saadut toiveet ja ehdotukset saadaan tuotantoon mahdollisimman sujuvasti.
Yrityspalvelu toimii yleisenä Moovy-tukena sähköpostiosoitteessa tuki@moovy.fi
Turun Toriparkki: Finnparkissa ymmärretään, mistä raha tulee
Turun keskustaan viime joulukuussa avatun Turun Toriparkin hankekehityspäällikkö Camilla Öhrnberg on tehnyt tiivistä yhteistyötä Moovyn yrityspalvelun kanssa ja on siihen erittäin tyytyväinen. Syy on selkeä.
”Me haluamme luotettavia yhteistyökumppaneita, joiden kanssa asiat sujuvat. Finnpark ja erityisesti Moovyn yrityspalvelu on täyttänyt nämä kriteerit kirkkaasti”, Öhrnberg sanoo.
Öhrnbergin mukaan Moovyn yrityspalvelu on antanut Turun Toriparkin operatiivisessa toiminnassa ja etenkin Moovy-asiakaspalvelussa erinomaista tukea. Hän on ollut erityisen tyytyväinen yrityspalvelun henkilökohtaiseen proaktiiviseen palveluasenteeseen.
”Mika otti minut alusta asti aisaparikseen Moovy-asioissa. Koko homma lähti heti rullaamaan hyvin, ja he tukivat rooliani ja toimintaani omassa tiimissäni”, Öhrnberg kertoo.
Alkuvaiheissa Toriparkin avauduttua Öhrnberg kertoo olleensa liki päivittäin puhelimitse yhteydessä yritystiimiin.
”Finnparkissa tehdään oma-aloitteisesti asioita ja palvellaan aina tarvittaessa suoraan myös meidän asiakkaitamme unohtamatta pitää meitä ajan tasalla”, Öhrnberg kehuu.
Koska Turun Toriparkki palvelee montaa eri käyttäjäryhmää, yhteistyö on vaatinut palvelulta jonkin verran räätälöintiä, jossa on onnistuttu nimenomaan hyvän kommunikaation takia.
”Luottamuksen ja yhteistyön rakentamiseen on panostettu, ja se näkyy positiivisesti asioiden sujuvuudessa sekä ajankäytön säästönä”, Öhrnberg kertoo.
Lopulta b-to-b-kumppanuudessa palataan aina peruskysymykseen.
”Raha tulee meidän loppuasiakkaaltamme. Moovyn porukka ymmärtää tämän.”
Moovyn käyttöönotto askel askeleelta: tätä yrityspalvelu tekee
Kun yritys on valinnut pysäköintihalliinsa Moovy-järjestelmän, Finnparkin myyntiorganisaatio on käynyt neuvottelut ja sopimus on tehty, aloitetaan projektin tekninen toteutus. Yrityspalvelu tulee mukaan jo varhaisessa vaiheessa ja räätälöi tarvittaessa Moovyn tuotteet ja palvelut asiakkaan tarpeitten mukaan.
Yrityspalvelu on yhteystiimi, jonka opastuksella asiakas saa kaiken Moovy-asiantuntemuksen haltuunsa. Se toimii Finnparkilla yritysmyynnin jatkeena ja tukee uutta asiakasta Moovy-maailmassa. Asiakkaan mukana Moovy-polulla kuljetaan tyypillisesti pari ensimmäistä kuukautta.
Lue lisää Moovy-sovelluksesta: helppo ja nopea tapa pysäköidä!
Yrityspalvelun jäsenet antavat koulutuksen digitaaliseen Moovy-palveluun ja saattavat asiakasyrityksen operatiiviseen toimintaan eli Moovy-verkostoon askel askeleelta.
Asiakkaan kanssa myös ideoidaan paljon. Kun yritysasiakas oppii Moovyn ominaisuuksista, saattaa herätä lisätarpeita ja niiden tuloksena uusia sopimuspysäköintituotteita.
Projektin päätyttyä asiakkaalle jää kontaktiksi oma Moovy-palvelupäällikkö.