”Kehitämme asioita ja toimimme uusien hyviksi havaittujen suuntausten mukaisesti, ja Moovy edustaa tätä eteenpäinmenoa.”
Mutkatonta yhteistyötä – Koskikeskuksessa luotetaan Moovyyn
Tampereen Koskikeskus siirtyi pysäköinnissä käteisrahattomaan digitaaliseen maailmaan elokuun lopussa. Moovy on perinteisen kauppakeskuksen valinta pysäköintisovelluksissa.
Mutkatonta yhteistyötä – Koskikeskuksessa luotetaan Moovyyn
Tampereen Koskikeskus siirtyi pysäköinnissä käteisrahattomaan digitaaliseen maailmaan elokuun lopussa. Moovy on perinteisen kauppakeskuksen valinta pysäköintisovelluksissa.
Sisään ajetaan nyt suoraan ilman, että matkalla tulee puomi vastaan, ja ulosajossa puomi nousee ilman eri toimenpiteitä. Cityconin keskuspäällikkö Reeta Thure Koskikeskuksesta kertoo, että siirtymä on sujunut saumattomasti.
”Moovyyn vaihtuminen on sujunut lähestulkoon ongelmitta”, Thure sanoo.
Lahden Triossa aikaisemmin toteutettu muutos sujui jouhevasti, ja tämä kokemus kannusti tekemään muutoksen.
”Ratkaisu kuulosti heti toimivalta ja hyvältä, ja sellaiseksi se on myös havaittu”, Thure kertoo.
”Itse arvostan etenkin sitä, miten jouhevasti sisäänajo nyt sujuu.”
Koskikeskus on tehnyt jo pitkään yhteistyötä Finnparkin kanssa. Pari vuotta Koskikeskuksessa työskennellyt Thure kuvaa yhteistyötä kaikin puolin hyväksi kokemukseksi.
”Esimerkiksi Finnparkin asiakaspalvelun kanssa raportointi ja kaikki muukin on sujunut kauhean hyvin ja mutkattomasti. Tieto liikkuu mutkattomasti kahteen suuntaan.”
Pari vuotta Koskikeskuksessa työskennelleellä Thurella on omakohtaista kokemusta etenkin Moovy-pysäköintisovelluksesta.
”Kehitämme asioita ja toimimme uusien hyviksi havaittujen suuntausten mukaisesti, ja Moovy edustaa tätä eteenpäinmenoa”, Thure kuvaa.
Kehitämme asioita ja toimimme uusien hyviksi havaittujen suuntausten mukaisesti, ja Moovy edustaa tätä
– Reeta Thure, keskuspäällikkö Citycon
Reeta Thuren mukaan Moovy on positiivisessa mielessä erittäin yksinkertainen järjestelmä. Se toimii nopeasti. Se ei tuota pysäköintiprosessiin turhia lippuja tai lappuja, ja kuitit lähtevät hyvässä järjestyksessä asiakkaan sähköpostiin.
”Moovyssa on todella paljon yksittäisiä hyviä ominaisuuksia. Nykyään tuntuu erityisen tärkeältä, että se on ympäristöystävällinen eikä tuota turhaa roskaa.”