Pysäköintihallintajärjestelmät ovat yleensä investointeina kalliita ja niissä on paljon enemmän ominaisuuksia, kuin mitä pysäköinnin operoijana tarvitsisit. Moni sitookin järjestelmäänsä merkittävän määrän pääomaa, mutta siitä huolimatta järjestelmän käyttö ei tunnu kovin modernilta, helpolta tai nopealta. Moovy voidaan tarjota kokonaisvaltaisena palveluna myös kuukausiveloituksella.

Kun pysäköintikohteen operointiin käytettävä järjestelmä alkaa tulla elinkaarensa päähän, kannattaa miettiä operoinnin modernisointia. Moovylla se onnistuu ketterästi ja kustannustehokkaasti. Moovy voidaan aina skaalata toimimaan kohteen koko huomioiden ja ottaa käyttöön vain sellaiset ominaisuudet, jotka ovat kohteen toiminnan kannalta tärkeitä. Tämä helpottaa järjestelmän jokapäiväistä operointia huomattavasti.

 

Yhä useampi haluaa pysäköidä ajoneuvonsa mobiilisovelluksella

Mobiilisovellukseen perustuvan pysäköinnin suosio kasvaa koko ajan. Sen etuina ovat muun muassa käytön helppous ja vaivattomuus. Pysäköijän ei tarvitse kaivaa erillistä tunnistetta auton uumenista pysäköintitaloon ajaessaan. Myös kolikkojen tai maksukorttien käytön voi unohtaa. Kuluttajille pysäköinnin mutkattomuus ja sujuvuus ovat selkeitä valintakriteereitä. Erilaisia pysäköintikohteita on kuitenkin valtava määrä ja se asettaa pysäköintiä käyttävät uuteen tilanteeseen: ajanko tuttuun parkkihalliin, jossa olen vuosikausia pysäköinyt, mutta jonka pysäköinti on hieman vanhanaikaista vai pysäköinkö halliin, jossa minun ei tarvitse enää keskittyä varsinaisesti muuhun kuin ajamiseen? Sitä mukaa kun pysäköinti digitalisoituu, muuttuu vanhalla tekniikalla operoivien pysäköintitalojen käyttö asiakkaalle yhä hankalammaksi. Kun kerran pääsee helpon pysäköinnin makuun, siitä on vaikea enää luopua.

”Ajanko tuttuun parkkihalliin, jossa olen vuosikausia pysäköinyt, mutta jonka pysäköinti on hieman vanhanaikaista vai pysäköinkö halliin, jossa minun ei tarvitse enää keskittyä varsinaisesti muuhun kuin ajamiseen?”

 Huoltovapaata operointia Moovylla

Moovyssa auton rekisterikilpi toimii pysäköintitapahtuman tunnisteena, joten sinun ei tarvitse pysäköinnin operoijana jakaa asiakkaillesi erillistä tunnistetta tai ylläpitää rekistereitä siitä, millaisilla korteilla ja poleteilla asiakkaasi varmistaa sisäänpääsyn pysäköintikohteeseesi. Asiakkaasi maksaa pysäköinnin Moovy-mobiiilisovelluksella, joka toimii käyttöönoton jälkeen automaattisesti, sinun ei siis tarvitse laskuttaa asiakastasi pysäköinnistä. Hoidamme sen puolestasi. Pysäköintioikeuksien lisääminen tai vähentäminen sujuu Moovylla myös helposti. Sen voi tehdä suoraan Moovyssa eli voit lisätä tai poistaa rekisteritunnisteita pysäköintioikeuksiin vaivattomasti. Jos asiakkaasi ei käytä Moovy-mobiilisovellusta, tapahtuu pysäköinnin maksu pysäköintikohteessasi sijaitsevalla Moovy-maksupisteellä debit/kredit -korteilla.

Näin muutat oman pysäköintitalosi Moovy-kohteeksi

  1. Ole yhteydessä Moovyn edustajaan -> myynti@moovy.fi
  2. Yhteydenottosi jälkeen teemme yhdessä maksuttoman kartoituksen kohteessasi siitä, mitä Moovyn käyttöönotto sinun pysäköintikohteesi kohdalla tarkoittaisi. Kartoituksessa tutkimme muun muassa
    • missä vaiheessa rakennuksen elinkaarta kohteesi on
    • kohteesi nykyisen varustelutason, selvitämme mitä voimme hyödyntää Moovyssa (esim. mahdollisen rekisterikilpitunnistejärjestelmän yhteensopivuus, mahdollisuus pikapuhelimen käyttöön jne.)
    • Asiakasviestinnän hoitaminen, miten sitä on tehty, tarvitsetko muutokseen asiakasviestinnällistä tukea?
  3. Kartoituksen valmistuttua teemme sinulle tarjouksen pysäköintitalosi digitalisoimisesta. Tarjous sisältää tarkan kuvauksen siitä, miten digitalisointi toteutetaan, mitä se kustantaa ja millaisen ajan muutos tarvitsee.

 Miltä muutos tuntuu asiakkaassasi?

Asiakkaasi on tulossa pysäköimään ajoneuvoaan pysäköintitaloosi, puomi nousee automaattisesti, koska se tunnistaa auton rekisterikilvestä. Pysäköinti käynnistyy sovelluksen tunnistettua rekisterikilven. Asiakkaasi ajaa itselleen sopivaan pysäköintiruutuun, nousee autosta ja jatkaa asioilleen. Lähtiessään pysäköintihallista puomi nousee taas automaattisesti, samalla pysäköinti päättyy. Asiakkaalle toimitetaan kuitti pysäköinnistä hänen ilmoittamaansa sähköpostiosoitteeseen. Jos asiakkaallasi on pysäköinnin kanssa haasteita, löytää hän Moovysta asiakaspalvelun puhelinnumeron, johon hän voi olla yhteydessä mihin aikaan vuorokaudesta tahansa, sillä asiakaspalvelu on tavoitettavissa 24/7. Asiakkaasi voi myös itse hallinnoida omaa pysäköintioikeuttaan. Jos esimerkiksi asiakkaasi on vaihtanut autoa, voi hän muuttaa rekisteritunnuksen pysäköintioikeuteensa omalla puhelimellaan itselleen parhaiten sopivana ajankohtana Moovy-mobiilisovelluksessa.

 

Onko aika siirtää sinunkin asiakkaasi pysäköinti nykypäivään Moovyn avulla?

Lue lisää osoitteessa: https://moovy.fi/ruuduntarjoajat/

Yhteystiedot:

myynti@moovy.fi